Powered By Blogger

Friday, February 18, 2011

hampehhh..tong sampah pon jadi..

cet..setelah bersusah payah ke kontan ari nie..akhirnye, henfonku da kene buang dalam longkang..ish..(tipu3)
henpon ku da kene anta kt kilang balik..nk kene tuka pe ntah..cine tu pon biol gak..keh3
dan kami pon bersiar-siar la di megamall dan ecm kontan..
mimi sangat sejuk jd aku belikan sweater..keh3..tipuu..tipuu...mimi yang belikan sendiri..aku cuma meneman jer..dan cik sarah serta henfonnye yang pendiam tu pulak maw beli kasut..bersusah payah lah kami mencarinye..akhirnye dapatlah beli selepas berulang alek dari megamall..ke ecm..n kembali ke megamall..
cet..cet..cetttt...
dwet aku juge yang kehabisan..keh3 xpe lah..bukan untuk org laen ye dop? untuk kakak aku juge..n bakal #$%& aku juge..(perasan woo..)
kami sempat makan di restoran rasa ayamas aka rasamas..
sedap la gak..aku makan dengan lahapnye..(lapa dol..) mane tidaknye, dari pagi puase, pukul 4 lebey baru menjamah makanan..time tu..artis lalu pon aku xpandang da..
sambil-sambil makan, sempat la aku pukol gamba..err ke tangkap ek?..ok la..ambik gamba la dua tiga das..hehe..(nanti aku upload..)
masa tu, mimi cakap "b jadi tong sampah ye, nah habiskan"..oit, sedapnye bahase..tapi nk bwat camne kn..aku mang lapa..haha so aku la yg habiskn sume sise-sise yg belum terjamah..kalu yg da di sebat, xkuase aku nk jamah neh..
kami xsempat tengok wayang..sebab, aku, kak sara kene balik awal..(takot mak marah..)
dan mimi pulak, esok pagi harus mengikuti modul kepimpinan pelajar..
sempat lagi kami berenti makan waktu odw balik..restoran batu 50 di dungun..bes gak..
atleast agak murah lah untuk 3 org makan..hoho..saving sket ye dop?
budak dua orang tu, bukannye boley harap pon..keh3(alamak..jap ag mimi bace..)
hehe..takot nanti perang dunia ke tiga..lalala..aiseyh..
adeh..penat-penat..saket tulang belakang neh..kene tidur awal sket...sok pagi nk wat thesis..
selamat tido kawan blogger..

No comments:

Post a Comment

Followers