Tuesday, March 1, 2016

Stress

Hari ni stress sgt bila keluar kerja awal..tapi di jalan ada geng 40! Aduh, aku bukan nak kutuk orang sabah taw, tapi kat sabah je aku jumpa orang macam ni, kereta ok, bawak dgn kelajuan 40 km/h! Tiap2 pagi bila semangat nak kerja langsung putus mood!
Lagi satu perkara, bila masuk simpang atau nak berhenti kat tepi langsung dorang tak bagi signal! Ape kereta yang masuk ke sini mmg xde signal ke? Bila orang hon dan tegur baru nk mengaku salah..lepas tu buat lagi..
Kesimpulan yang aku nampak dekat sini, orang sini selfish! Selfish! Selfish! Bila di jalan raya..

P/s : semua ni kau biasa nampak di siang hari..malam hari kau akan jumpa geng zoo!

Friday, February 26, 2016

Multaqa gpi kudat 2016

Esok akan diadakn multaqa bg daerah kudat. Beberapa isu mungkin akan menjadi perbincangan dan perbahasan. Namun, bagi aku ianya tidaklah begitu terkesan walaupun saban tahun di angkat..layan saja..

Tuesday, February 23, 2016

Ubikayu

Sedap..dan free..tq kak sairi..

Sunday, February 21, 2016

MSS Zon Sikuati Kudat

Jumaat telah berlangsung sukan zon..
Banyak acara berlangsung seperti balapan dan acara padang..
Namun aku xberapa puas hati..bagi aku pengurusan agak kelam kabut dan mendukacitakn..ini menjadi pengajaran untuk sekolah lain dimasa akan datang..insyaallah

Saturday, February 20, 2016

Hakim hafazan

Walaupun belum cukup rasanya ilmu didada untuk menilai bacaan dalam pertandingan sebegini..tunjuk ajar dan dorongan daripada guru senior dan sahabat sangat baik dalam meningkatkan keyakinan dan usaha kita..

Followers