Saturday, April 30, 2011

kepada si kekasih..

aku selalu mengantuk sejak akhir akhir ni, kesian pada si kekasih, selalu sedih kerana tabiat burukku..mengantuk dan tidur itu memang tidak salah..tetapi aku xdapat berjaga selepas pukul 12 tgh malam..owh..apekah?
dahulu, pukul 2..3 pagi..itu ibarat siang bagi aku..masa untuk belajar..masa untuk melakukan aktiviti bersama rakan2..kini..semua masa tu telah berlalu..aku xlagi belajar..cuma sekarang aku belajar untuk bangun awal..mandi awal..serta tidak tidur siang..itu saja..tetapi adakah aku sudah melupai si kekasih yang masih menunggu seperti dulu?tidak..aku juga merindu si kekasih..
aku akan berubah kepada yang terbaik untuk diriku berubah..
aku akan ingat janji-janji kita..
berilah masa untukku berubah dan bertahan..
mungkin sikapku amat kebudak-budakan..tetapi percayalah, aku berfikir untuk kebaikan kita semua..
jangan hilang keyakinan padaku..itu harapanku pada si kekasih..

hal berkenaan tidurku? sesungguhnya aku pun tidak mahu mengecewakan mu..
aku sangat ingin untuk selalu menemanimu..berbicara denganmu..melihat kau keawa..
melihat senyuman, matamu, gerak tubuhmu, semua nya terkandung didalam hatiku, tiada perubahannya..
mungkin apa yang kau lihat padaku, aku berubah..makin tidak mengendahkan mu..bukan itu maksudku, aku ingin terus seperti dulu..malah aku ingin 1000x lebih dari itu..aku ingin memiliki semua yang aku sayang..aku ingin kau terus di depan mataku..
biarkan aku berusaha untuk memenuhinya..
sesungguhnya, aku menggenggam suatu azam untuk memiliki hati dan seluruhnya darimu..untuk itu, aku bakal berusaha menyediakan tempat untukmu..percayalah..ini matlamatku!

Tuesday, April 26, 2011

hehehe..mengantuk lah..so sy bace la komik..dimaafkn ke x?

nk merajuk pon ade..bile terpakse kuar rehat lewat disebabkan ramai org berpusu-pusu di kaunter agihan..kami semua memang slalu makan same2..so bile amri n kak nora bizi sangat di kaunter agihan, kami pun menunggu same lah..nak merajuk pon ade..keh3.. (uwekk..lugaa)
aku sedikit kecewa lah akceli..
hehe eddie lagi kecewa..dy mesej pukul 8.59pg ajak makan..tapi kami kua makan kul 10.24pg..agak kecewa disitu..kate org teganu..'bekkok' dalam hati..ksian..
pas makan..aku masuk ke ofis dgn matlamat dan azam berkobar-kobar untuk buat kerja..tapi laen pulak jadinye..nie je keje aku..aduyai..baru jumpe Fairytail episod 232..hahaha pastu fesbuk pulak amik alih melalaikan aku..


p/s: gud luck untuk awek sy yg menghadapi peperiksaan akhir semester bermula hari ini..i lebiu..
kak huda pon nk jugak..amik la kak huda oii..gud lak jugak la dy yg nk menghabiskan pitisnye untuk hard cover thesis..lalala aku xmo bwat hard kaber..

Monday, April 25, 2011

CCTV da rosak?

hari nie aku dapat taw yg cctv kt opis da osak..ekeke..so boleh la aku menggeliat sepuasnye..oyeah..
ngantuk nye idop kalu duk mengire nombor je neh..ye dak? busan neyh..
aku toleh kiri kanan..line clear pulak dowh..ekeke..pe laei..baru pk nak berfesbuk-ing..aiseyh..
ade block pulak dah..eceh..block pulak dier..xpe-xpe..ingat aku xtaw..
har3..aku pon pe lagi..gugel la kn..cari 'proxy server' ke..proxy website kn..bior terlepas..
eceh..susah la pulak nk caye kt proxy nih..xley pakai...jumpe 2 3 server proxy..sangkut lak ngan dans guardian nie..
hehe..jalan terakhir..aku just tambah 's' kt blakang http: so jd https:..so boleh la aku berfesbuk-ing today..lalala


p/s: baru ingat nak bergumbira kejap..ape aku nk tulis lam buku log praktikal aku tuk ari nie? alamak..
"men fesbuk"..chettt...ilang selera nk men fesbuk..='(
moral of d story: jangan melalut time kerja..lalala

Sunday, April 24, 2011

saket kepale xabes lagi baii..

lalalala..minggu selepas VIVA memang agak tenang..huu...jangan tenang dulu, report akhir lom hantar lagi..wakaka
wah..sakit kepale xhabes lagi..chett..baru nk tido aman sket..
awek aku pulak final exam..(hihihi..) aku da xde final exam..lalala
semester lepas-lepas aku sangat bz..bangun pagi bace buku..
mandi..pas mandi bace buku..
makan..pas makan bace buku..
sampai tido pon atas buku bai...astaghfirullah..ape nk jadi budak2 nie..bukan bergelumang dengan dose..bergelumang dengan buku pon jadi..
tu lah mase idop sebagai pelajar uitm sepenuh mase..haa..korang ingat senang ke..
nie sume sebenarnye masalah kt aku je..hehe..
mase dalam kelas kan aku suke tido..lecturer aku sume kenal prangai aku..sket2 tido sket2 tido..
naseb bek ade wan yaakob..haha memang kawan sejati lah..dulu aku g kelas tumpang dy..
tiap2 pagi..mesti dy marah aku..
aku : kob, ngantuk la..malas ar nok g kelas..aku nok ponteng ar ari ni..=P
wan yaakob : jangan ngade-ngade ar..g mandi or..aku tunggu mung kt depan..cepat sket!!
haa..tu lah pasai..aku takot kt dy akceli..haha badan dy besa bai..wahaha
kalu dy tengking tu..wahhh..memang aku tergamam + terdiam bai..
menurut perintah..menurut perintah...
hahaha..tu la salah satu warna-warna dalam kisah hidupku sebagai pelajar UiTM Dungun..

Saturday, April 23, 2011

korea..aku peminat drama korea..kah?

hehe..aku sudah jadi peminat drama korea..
tengok aje lah..bangun tido jer..tengok..personal taste still terpasang..
dasar manusia yg suke membazir..
(ish..xpatut betulla..)
sebenarnye wan nk bwat post tajuk "drama korea peminat aku"
tp tak tahan lak jap lagi..(ade yg termuntah...wekk..wekk.)
aku minat cite dorang..memang layan habis la kn..
tp bab tido lambat nie sangat sukar untuk aku..keh3..
so..drama tu la dok nengok aku tidoo..hah! tak ker drama korea yg dok menonton aku tu..
betulla..
aku xtipuu..seb bek kain x tertanggal sebab aku nye tidur sangat sopan dan kaku..
kalu x..aiseyh..porno lah yg drama tu tengok aku kn..
ish3..binatang betul lah pemikiran kucing yg kat lua tu..(xreti diam)

dem..dem...demmmm...
i wanna speak inglish..but my fren sey tu mi.."bau blacang ar weyyy!!"..hahaha

Saturday, April 16, 2011

selamat mengundi org serawok..

semoga kemenangan dipihak yang amanah dan berdedikasi..
barulah serawok boleh maju dan membangun..
insyaAllah..

puyuh..macam sedap je..

hari nie terbaca satu blog..
hoho..pasal peniaga puyuh..
ase cam nk promote pulak dah..ok, sape2 ase nk tempah..boley try k..
http://www.kubangkekuraenterprise.blogspot.com/


trus ke blog beliau pun ok jugak..

Monday, April 4, 2011

no more tears..

bila ego diletak ke tepi..
pintu kemaafan akan terbuka luas..
thanx..
awak sangat memahami...

Saturday, April 2, 2011

tiada lagi..

yang terakhir kuterima..'tiada lagi'..mungkin kami memang tiada jodoh..
tapi dia sentiasa dihati..
setiap detik..
hati terasa sangat pedih bila dia katakan 'itu keputusan yang tepat'..
hope kamu cepat sembuh wahai hati..
dan aku harap beliau gembira dengan keputusannya..
biarkan aku sendiri..
aku tak fikir dalam 2 atau 3 tahun nie aku akan cari pengganti..
maybe 'kerja keras' sesuai untuk makhluk kosong macam aku..kan?
selamat tinggal..

Followers