Sunday, April 24, 2011

saket kepale xabes lagi baii..

lalalala..minggu selepas VIVA memang agak tenang..huu...jangan tenang dulu, report akhir lom hantar lagi..wakaka
wah..sakit kepale xhabes lagi..chett..baru nk tido aman sket..
awek aku pulak final exam..(hihihi..) aku da xde final exam..lalala
semester lepas-lepas aku sangat bz..bangun pagi bace buku..
mandi..pas mandi bace buku..
makan..pas makan bace buku..
sampai tido pon atas buku bai...astaghfirullah..ape nk jadi budak2 nie..bukan bergelumang dengan dose..bergelumang dengan buku pon jadi..
tu lah mase idop sebagai pelajar uitm sepenuh mase..haa..korang ingat senang ke..
nie sume sebenarnye masalah kt aku je..hehe..
mase dalam kelas kan aku suke tido..lecturer aku sume kenal prangai aku..sket2 tido sket2 tido..
naseb bek ade wan yaakob..haha memang kawan sejati lah..dulu aku g kelas tumpang dy..
tiap2 pagi..mesti dy marah aku..
aku : kob, ngantuk la..malas ar nok g kelas..aku nok ponteng ar ari ni..=P
wan yaakob : jangan ngade-ngade ar..g mandi or..aku tunggu mung kt depan..cepat sket!!
haa..tu lah pasai..aku takot kt dy akceli..haha badan dy besa bai..wahaha
kalu dy tengking tu..wahhh..memang aku tergamam + terdiam bai..
menurut perintah..menurut perintah...
hahaha..tu la salah satu warna-warna dalam kisah hidupku sebagai pelajar UiTM Dungun..

2 comments:

  1. wangg,,,derah skit, kul lapang doh ni, kang aku tinggal kang...

    ReplyDelete
  2. haha..abg lan memang memahami jiwa..=)

    ReplyDelete

Followers