Saturday, April 23, 2011

korea..aku peminat drama korea..kah?

hehe..aku sudah jadi peminat drama korea..
tengok aje lah..bangun tido jer..tengok..personal taste still terpasang..
dasar manusia yg suke membazir..
(ish..xpatut betulla..)
sebenarnye wan nk bwat post tajuk "drama korea peminat aku"
tp tak tahan lak jap lagi..(ade yg termuntah...wekk..wekk.)
aku minat cite dorang..memang layan habis la kn..
tp bab tido lambat nie sangat sukar untuk aku..keh3..
so..drama tu la dok nengok aku tidoo..hah! tak ker drama korea yg dok menonton aku tu..
betulla..
aku xtipuu..seb bek kain x tertanggal sebab aku nye tidur sangat sopan dan kaku..
kalu x..aiseyh..porno lah yg drama tu tengok aku kn..
ish3..binatang betul lah pemikiran kucing yg kat lua tu..(xreti diam)

dem..dem...demmmm...
i wanna speak inglish..but my fren sey tu mi.."bau blacang ar weyyy!!"..hahaha

2 comments:

  1. kat kjer sayerk.,ramai org korea babe.,huh.,nek muntah lak tengok/,

    ReplyDelete
  2. haha..seb bek ko bai..kat kijer aku slalu nampak mat rempit ngan mat ganja jer..
    datang sini mintak zakat..bongok nye mat ganja..

    ReplyDelete

Followers