Powered By Blogger

Tuesday, April 26, 2011

hehehe..mengantuk lah..so sy bace la komik..dimaafkn ke x?

nk merajuk pon ade..bile terpakse kuar rehat lewat disebabkan ramai org berpusu-pusu di kaunter agihan..kami semua memang slalu makan same2..so bile amri n kak nora bizi sangat di kaunter agihan, kami pun menunggu same lah..nak merajuk pon ade..keh3.. (uwekk..lugaa)
aku sedikit kecewa lah akceli..
hehe eddie lagi kecewa..dy mesej pukul 8.59pg ajak makan..tapi kami kua makan kul 10.24pg..agak kecewa disitu..kate org teganu..'bekkok' dalam hati..ksian..
pas makan..aku masuk ke ofis dgn matlamat dan azam berkobar-kobar untuk buat kerja..tapi laen pulak jadinye..nie je keje aku..aduyai..baru jumpe Fairytail episod 232..hahaha pastu fesbuk pulak amik alih melalaikan aku..


p/s: gud luck untuk awek sy yg menghadapi peperiksaan akhir semester bermula hari ini..i lebiu..
kak huda pon nk jugak..amik la kak huda oii..gud lak jugak la dy yg nk menghabiskan pitisnye untuk hard cover thesis..lalala aku xmo bwat hard kaber..

No comments:

Post a Comment

Followers