Powered By Blogger

Sunday, January 31, 2010

bowlink..oh bowlink..


petang semalam, selepas maghrib, housemate ku mengajak kami semua ke mesramall di kerteh untuk bermain boling..dalam hayatku, ini lah pertama kali aku bermain permainan ini..walaupun kekok dan segan, aku turut serta dalam permainan ini.. pada malam ini juga, leptop kepunyaan gadis kesayangan ku mengalami masalah.. dan beliau kelihatannya bersedih tetapi tetap berdikari.. gadis yang ku sayang.. beliau tidak membenarkan ku membantunya dan alhamdulillah, malam ini..leptop tersebut telah pulih..gadis yang hebat.. malam semalam, sewaktu beliau bersedih, aku pula sedang bergembira di mesra mall bersama kawan-kawanku, aku tidak sanggup memberitahunya.. selepas pulang, kami makan di kedai nasi kukus paka.. sedap.. haha.. ok lah, aku sertakan gambar kami di mesra mall untuk tatapan kawan2..

No comments:

Post a Comment

Followers