Saturday, May 1, 2010

waaaaa...aku xder leptop..

huhu..sedey kn?
tapi ini lah hakikat yang terpaksa aku tempuhi sekarang..huho..(gaya cam sedey sangat jer)
akceli, leptop aku telah aku berikan kepada kakak aku @ kak sara yang baru ajer datang semalam..huho..
niat kat hati nie nk bagi pedoman kat jiran tetangge..ehh? xpon..akceli nk bagi pedoman kat diri aku sendiri supaya rajen la sket mentelaah pelajaran..ye dak?
huhu..
tapi..menambah tensen lak ase..
pabila di pikir2..adoi..sumber ilham aku ade kt lam leptop..(gambar si 'malam)
xley la tengok hehari..wakaka..
just dapat msg n imagine je la..kikiki..
k la..da lari dari topik..
ok, back to study..



p/s: kepada kawan-kawan ku yang telah habis paper exam..
aku jeles ngan korang!!!

6 comments:

  1. keh3.. rilek2..xde lptop skali skala. tahan je prasaan itu.

    ReplyDelete
  2. la..x abes lg ke??
    huhu..cm lama la plk exam kn..hihi

    ReplyDelete
  3. alala ciannya dia..tgk gmbr mlm kat nset dah la..;p

    ReplyDelete
  4. faizal : thanx ye..
    wanie & gula2: x..blom habis lagi..8 mei baru habes paper wan..huu
    penarek becha: ye, memang sedang tahan perasaan lara nih ( sob..sob)
    fyza : henset murah..wakaka..boleh tgk kt lam mimpi je la nmpknye kak oi..haha

    ReplyDelete

Followers