Powered By Blogger

Saturday, March 17, 2012

hari ini..

hari ini adikku pulang dari PLKN, sudah nampak 'kehitaman' akibat sunburn dan keletihan yang amat disitu..kesian betul aku tengok, semoga 3 bulan tersebut memberi manfaat dalam diri beliau, insyaAllah..

hari ini kenduri kahwin kak Amida, iaitu salah seorang rakan sekerja di MAIDAM, aku dan kawan-kawan hadir, tetapi aku tidak lama disitu, tidak sempat berjumpa dengan beliau pun sebenarnya untuk mengucapkan tahniah, kerana terpaksa bergegas untuk menjemput adikku yang baru pulang dari PLKN td..

hari ini ibuku mengajakku menemani beliau untuk ke kenduri kahwin di kampung, dek kerana menjemput adikku dan ke kenduri kak Amida, beliau ke kenduri bersama ibu saudaraku yang tinggal bersebelahan rumahku..

hari ini gusi tidak sihat, mungkin kerana sudah 2 minggu berselang-seli jamuan, kenduri, majlis kesyukuran, jadi pipiku agak bengkak..jadi aku mesti berpantang makan daging dan makanan yang panas-panas..ibu menyuruhku ke klinik untuk berjumpa doktor dan mengambil ubat. dan aku ke klinik sebelum ke kenduri td..

hari ini agak panas, selepas pulang dari menjemput adikku, dan solat..aku merebahkan diri ke katil..lalu terlelap..

hari ini..hmm..
hari ini..hmm...

No comments:

Post a Comment

Followers