Powered By Blogger

Friday, March 2, 2012

hujung minggu yang mendung di trengganu..

minggu ini cuaca agak suram dan hujan sekejap sekejap sepanjang hari..
aku berbaring kebosanan..memikirkan apakah yang perlu aku lakukan untuk mengisi waktu terluang..ini berikutan cuti hujung minggu ini agak panjang berbanding biasa kerana tambahan satu hari iaitu ahad cuti special trengganu..bila ingin membaca,rasanya akan cepatlah mata aku terkatup memandangkan hari yang agak sejuk disebabkan kehadiran hujan senantiasa..lalu aku online..melihat facebook..tekan butang 'like' keatas mana mana post sahabat yang patut..masak spageti dengan mak guna resepi dari internet, sedap jugak spageti td..juga tambahan untuk aktiviti hujung minggu orang bujang = 'tidur'..arghh..
tabiat ini memang sukar untuk dibuang..
hidup rasanya seperti seekor beruang..

besnye dapat tidur..Alhamdulillah..
nanti ade idea bes, baru aku buat post yang betul-betul..oke, jom tido...

No comments:

Post a Comment

Followers