Powered By Blogger

Tuesday, March 27, 2012

jawatan kosong SPNT

tengah hari tadi telah diberitahu oleh bos ery yang jawatan kosong SPNT telah dibuka..
antara jawatannya ialah penghulu, pegawai teknologi maklumat, pegawai kewangan, pegawai agama islam..
agak agak siapa yang berkenan tu bolehlah mencuba..tetapi untuk warga terengganu sahaja lah..
tetapi bila aku try bukak lepas pukul 2.00 petang..
sistem error pulak, agaknya ramai sangat yang bukak web diorang kot..
jadi kita try lah bukak selepas waktu bekerja..
insya Allah kalau rezeki kita tu, tiada manusia lain boleh tutup, tetapi kita semua hendaklah mencari peluang, selagi ada kita cuba..
oke..
sebenarnya aku post ni pun sebab selesai dah buat kerja..lagipun aku pun belum berjaya bukak web SPNT..so aku nak tunggu malam nie..harap-harap sempat memohon..insyaAllah..
doakan aku berjaya sahabat..=)

1 comment:

Followers