Powered By Blogger

Tuesday, February 23, 2010

alamek,cuak menanti 'hari tua'..

ari nih aku bangun lambat..hehe
saje je nk ponteng kelas..
dan ntuk rekod..
aku 1st tyme ponteng kelas ntuk sem nie kot..
wuuhh..jaat btol dak nie (2 pown leyh bangge2)
aku ase cuak la plak..
ble pk2 sal buffday aku yang da nk menjelang nih..
hmmm,
mang cuak siot..
pengalaman mengajar kite kn..
dak2 housemate aku nih,
bkan ley percaye sangat..
lam slow2 dorang wat elek jer kn..
tetibe baru nih, amik ko..dorang tunjok belang,
rai 'bdae' nyer pasal..
terjerit2 kawan 2 kene..
n dorang cakap...
"ko la nex victim!!"
alamek..
waaa..
tamaw bdae..
tp nk hadiah dr mimi(hehe)
waaa...nk wat caner ek?
waaaa..
blenk ase paler nih..
adoi..
saba jer la kowt..
ke nk pura2 mati ble duk ngan dorang..
or nk jd bek ntuk ari 2..so dorang kesian..
alamak..
kne g klas..
tata=)

No comments:

Post a Comment

Followers