Powered By Blogger

Saturday, February 6, 2010

hari-hari yang memenatkan..



fuhh..
akhirnya tamat gak bengkel pengurusan PDPSZA yang dianjurkan untuk oleh kelab debat uitm dungun..bengkel bermula pada hari khamis malam, dengan pengisian yang sangat 'simple' dan menarik..

tujuan diadakan bengkel, untuk memupuk kerjasama dan mengajar para peserta tentang pengurusan dan cara untuk membuat keputusan..bagi aku, bengkel yang diadakan nie boleh dikatakan berjaya..kerana setiap peserta dan penganjur sangat berdisiplin dan teratur..
setiap aktiviti yang disenaraikan di dalam tentatif program dapat disempurnakan dengan baik..
terima kasih kepada saudara Amiruddin dan saudara Feerdaus
kerana telah menganjurkan aktiviti sebegini..

yang pasti..

bermula khamis sehingga hari nie( sabtu)..
aku sangat letih till x sempat nk tulis lam blog nie..
ada banyak perkara2 menarik yang aku ingin cerita kan tetapi kerana kepenatan yang di tahap 'gaban' warne oren..
aku just tuliskan di dalam buku nota jer..

baju2 kotor belum lagi ku basuh...(waaa..penat='( !!)
pelajaran untuk test dan quiz juga belum ku sentuh....
harapnya aku dapat membahagikan masa dengan berhemah..

walaupun kutahu..
jika ada jadual waktu sekalipun, xsemestinya akan ku follow jadual nie..


p/s: waaa..help me my dear..bg la sikit semangat..
haha..

No comments:

Post a Comment

Followers