Powered By Blogger

Saturday, February 27, 2010

DUNGUN panas 2010..aku cite sal nie ke?

hari ini aku jd dak rajin..
buktinye, aku bersihkn kwasan dapur, sinki n bilik air n tandas n 'library'..
huu? ad library kt uma sewa aku?
hebat kn..hehe aku je sorang panggil bilik nie library sbb kt bilik nie ad banyak sgt buku taw..smpai x terkire bilangannye..uish, terkire la..
sbb bilik nie reserve ntuk kitorang study,jd kitorng tempatkn buku,kertas2, kamus dan mcm2 benda yg boley dklasifikasikn sebagai 'buku'..hmm..
da kemas, ase marah lak..
dak2 nie duk relek je..
smalam kn sbtu, cuti..dorang bukn study pown..ingtkn besih la uma..harammm..
aku lak..
smalam..uish, g 'ngedate' ngan si mimi..
bahagie lak ase, walaupon just dpt tgk cite 'niyang rapik'..
pas2 men bowling..sambil gelak..
pastu makan kt Teluk Cempedak..sambil tgk cahaya bulan..chewah..romentik x?
xpe..jgn pk jejauh..
kitorang g reramai la..
bukan 2 orang je..sbb kalu g 2 org je..t busan la..haha
malam td mang ngantuk iler..
'stoned' gle..
skang nga nk siap nk g klas..
hoho..
x saba nk tunjuk rambut baru ala2 palapes sesat nie kt abg Lan n si Duan palapes..
haha
mang kne gelak..
xpe la..
saba je la..
t da panjang alek nk wat gaya Hafiz af lak..sarang..sarang..

4 comments:

  1. eee...
    aku ponteng klas..lalala(^^,)
    nk lepak kt uma..
    panas la ustazah..

    ReplyDelete
  2. selain pandai ngemas..masak pandai tak?

    ReplyDelete
  3. besh btol la lelaki pndai menegemas nih.. hihi

    ReplyDelete
  4. ish, masak aku x ley..har3..
    stakat yg biase2 tu ley la..
    kalu yg berat2..uish..
    saket prot kang..har3

    ReplyDelete

Followers