Powered By Blogger

Saturday, April 17, 2010

aku maw hepi..

wah, final exam tggal lg 4 hari untuk bermula..
hatiku berdebar-debar..
sedih, gembira, takut..semua bercampur gaul dalam hati yang satu ni..
bayangkan, aku gembira kerana selepas exam, aku tidak perlu berfikir untuk ke kelas lagi..
aku takut kerana sebelum aku dapat bergembira, aku bakal menghadapi final exam yang belum tentu menjamin aku dapat keputusan yang cemerlang..
dan aku sedih..kerana selepas tamat semester ini, 'malam' bakal menyambung degree yang entah dimana tempatnya..
wahh..
tapi, sebelum itu semua berlaku..
aku mesti hepi..
aku nak hepi..
habiskan waktu dengan si 'malam'..
belajar sehingga lupa waktu..
dan menjalani hidup seperti orang x cukup makan..
haha..
iyela, duet pon da xder akhir-akhir sem nie..=P
wakaka..nk tolong? klik la nuff..hak3
hehe..aku lukis budak lidi atas..sebab aku kurus cam lidi..lalala

No comments:

Post a Comment

Followers