Powered By Blogger

Wednesday, April 21, 2010

sesegar mata yang kuyu..

nak ido dah eh, sok pg paper start kul 9.00 am..huu cuak takot lambat bangun..
huu..td aku solat hajat. terfikir lak eh, "tyme cam nie baru nk berdoa, mintak tolong dari Allah, tyme wat jaat, lewatkan solat, even tinggal solat pun..langsung x pikirkn tyme camnie, ye dak?"
tapi tetibe timbul lak kat kepala aku yang "sib bek aku still ley solat, at least aku berdoa la gak daripada aku wat jaat, tinggal solat, tinggal ngaji sume..seb bek ada final exam, kurang2 ley sedarkan orang biol cam aku nie dari terus wat onar kn.."
syukur alhamdulillah..
..................................
dan aku yang kureng..sempat lagi wat post even aku taw yang study ku dr kelmarin x pernah cukup ntuk bagi aku dapat markah seratus lam final..(carry mark pon cukup makan=P)..ok, back 2 study sebelom tido..tata

3 comments:

  1. manaa possible dapat 100 markah paling2 pun 99 hikhikhik

    good luckk

    ReplyDelete
  2. study la oit...blog ja atw..pkul kang..;p

    ReplyDelete
  3. yay, dapat jawab jer td..wakaka=P
    wanie: ye ek?hmm..t nk jd lec nk bg mrkh 100 la..
    fyza: eyh, nk pukul lak..huu "mokcik bekeng!!"

    ReplyDelete

Followers