Monday, April 19, 2010

sah aku mereng

aku nyanyuk..sampai tangga nak naek ke kelas tingkat 1 pown aku lupe..juga lupa kat mane handset yang sedang aku pegang..apekah? apekan daya..otak lelaki mang susah sket nk berfungsi tyme 'mereng' camnie..dek kerana belaja CTU-hubungan etnik, Fiqh Muamalat dan Managerial Eco serentak kowt..wakaka..memang 'mereng'..
tapi bes gak..sampai lesu badan..
ase cam kepala pusing-pusing pon ade..
xpasal2 aku terfikir akan gado ngan mimi sebab 'bulan' bakal datang lagi..kat dier sebab dier 'malam' a.k.a 'laila' syamimi..namenye..
dan juga dek kerana diriku yang separa 'mereng' nie..haha
bilik sepah2..malas agi ase nk kemaskan..maklumlah..feeling dier x datang..
bile da datang 'feeling'..smooth jer kua..(ish..habat, tu masuk topik laen)..
nantilah aku kemaskan..lepas ada bunyi2 kurang enak daripada makhluk2 IQ tinggi yang berat bontot nih..
ok lah..puas dah asenye mencarot..uish..mencarot itu maksudnye bercakap perkara kotor ke mengarot meraban ek?
soalan yang x patot timbul bagi budak nak pekse cam aku nih.."oit hazwan..pegi study lah!!"

p/s: babai..(ntah kenape ase nk wat p/s lak)..sah aku mereng..

4 comments:

  1. hehe..asal ko dok merepek merapu meraban niii....

    ReplyDelete
  2. mimi! mimi! meh cpt tgk bf awk nie dah jd mereng..larikkk!!

    ReplyDelete
  3. huu..xpe..asal x tensen exam weh!!..haha

    ReplyDelete

Followers