Powered By Blogger

Tuesday, April 13, 2010

men'curi' masa

terasa diri aman seketika bila diriku tidak terfikirkan soal yang lain selain dari ...*.!!wahaha..
aku fikirkan ape sebenarnya?
adakah fikirkan final exam yang dalam seminggu lebih lagi bakal menjelang akan membuat diri kita tenang?
atau memikirkan akan melakukan presentation di depan khlayak ramai sebentar lagi akan buatkan aku tenang?
mengong la otak aku..xpatut rasanya aku tenang sekarang disebabkan masalah-masalah yang sering saja timbul..
aku terima nasihat daripada kakak yang comment di postku yang sebelum ini, kata beliau, aku sepatutnya jangan cepat mengalah..kalau nk letak jawatan, patut letak jawatan dengan betul...fuuhhh..
haha..
thanks kakak..
sebenarnya tidak perlu, masalahku yang timbul sebelum ini, semuanya da selesai satu-persatu..ada yang jadi perkara yang baik, ada juga yang jadi perkara yang kurang baik, sekadar iktibar kepada kita semua..
alamak..
presentation..
dadadada....

p/s: thanx kawan kerana support, sory sebab da lama x post 'sumthink'..aku kan selalu post selepas ini..

No comments:

Post a Comment

Followers