Powered By Blogger

Thursday, July 22, 2010

antara dua..tiga, empat..dan seterusnya

aku yang mempunyai banyak aktiviti minggu ini...
terpaksa pilih salah satu daripadanya..
ok, pertamanya, ibuku akan mengadakan suatu majlis dirumah, tidak dapat kupastikan majlis apakah itu, dan IBSA Shah Alam juga membuat aktiviti, dan aku pula telah janji untuk ikuti..
dan beberapa program xformal yang akan aku join sekiranya bukan aktiviti yang berdua itu..
tetapi, 
aku telah memilih untuk join ke Shah Alam..aku pun tidak pasti apakah pilihan ini tepat..
tetapi, janji..tetap janji..
.............................................
aktiviti ini sekali lagi bakal menjauhkan aku daripada si dia..
ayook..
"sabar k sayang, b bukan pergi lama, nanti b belikan ole-ole untuk ayg k.."
........................
dan aku serba salah kerana majlis yang tidak dapat kuikuti di rumah..
aisey man..
pengendalian risiko, cam mane aku nk mengendalikan risiko sekarang..
ditelan, sakit perut..
diluah..pon membazir makanan..

2 comments:

  1. ahhak..peribahasa bru ye di bwh tu..heeeee

    ReplyDelete
  2. a'ah..baru jer reka jap tadi..
    lapa punye pasal..hak3..

    ReplyDelete

Followers