Powered By Blogger

Friday, July 16, 2010

suatu petang (dialog antara b dan ayg )

dia : hello, ido ek?pat angun..
aku : urmm, da angun..(ngan nada mamai)..
dia : lame nye ido..pat angun..pat angun..pat angun..
aku : aaa..ye..da angun nie..
dia : tpu..pat bukak mata..angun..angan baring..
aku : ye, da bukak mata, x baring da..( tpuuu)
dia : jangan tpu..pat bukak mata, pat angun, angan baring da..pat..
aku : aik? ane taw nie..aaa..ayg kt lua ek?(sambil mencari-cari..)
dia : x la, kt seblah b nie..(dy tpu..)
aku : tpuu..xder pun..(aku tertipu..dan masih cari..), aket mata..merah..
dia : angan garu..
aku : aaa..mane taw nie..( sedang garu mata)
dia : org taw la..tido xpakai baju kn?
aku : aaaa..ane taw..? ad cctv ek?
dia : ish..da angan garu da..t aket mata tu..
aku : ne ade garu mata da..org garu len..haa, kalu pandai, b garu pe? ( sambil garu ketiak..kakaka)
dia : garu ketiak la tu..habat..habat..
aku : erk, aaaaa..mane taw nie..aaa, ayg kt ner nie..tpu, mesti ad kt b..pat cakap..
dia : ish budak nie, ayg kt uma la comey (dy puji aku=)..)
aku : aaa..td cane taw..?
dia : ayg kn awek b..mesti la taw b wat pe..da, pat andi, g solat asar..pat k..muahh..cyg b=)
aku : ye ayg, b andi k..muahh..tata

aku pun tatawcam mane dy boleh jadi sangat memahami aku..n aku sayang sangat kt gadis nie..laila syamimi..=)

3 comments:

  1. waaaa.... instinct yg amat kuat..! jodoh pun kuat tu.. amin.. amin.. amin.. =D

    ReplyDelete
  2. hazwan mmg gedix...sumpah gedix...hahaha..

    ReplyDelete

Followers