Powered By Blogger

Saturday, July 10, 2010

tidur lewat lagi..

(hmm, kalau aku tidur lewat cam hari nie, aku mesti x mish ntuk bace post2 dari blog 'saing-saing')..
huhu..
owh, banyak yang bermain di fikiran..berbaur-baur mencari konklusi dimana harus dihamburkan semuanya sekali agar tidur malam ku akan terus tenang, perkara biasa tentulah yang selalu difikirkan anak muda sebaya ku di ketika ini, tidurkah atau bola sepak..terus mengkhayalkan pasukan-pasukan yang bertanding merebut kejuaraan yang belum pernah di sertai masyarakat kite..hahaha..insyaAllah..suatu hari nanti..
aku juga memikirkan hubunganku bersama 'si malam'..yang bak purnama itu..adakah bakal terpisah kami dek kerna perpecahan melayu yang menyokong dan membangkang?hmm, persoalan mentaliti ibubapa yang menjadi kayu ukur hubungan anak-anak memang sukar untuk diubah. dan aku adalah PEMBANGKANG dikala ini..dan jangan dirimu berharap dapat mengubah diriku dari mendahulukan agama berbanding hal perkauman..
malam ini aku juga berfikir mengenai kelas-kelas yang bakal kutempuhi keesokan paginya..berlarutan hingga ke tengah hari..
dan aktiviti selepas kelas ku, juga perihal-perihal assignment dan kertas kerja yang sangat merungsingkan..huho..agaknye bermula awal gak la sakit kepala semester nie=P

1 comment:

  1. assgnment.kuiz.midterm.test.final.case stdy.

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Followers