Powered By Blogger

Sunday, July 11, 2010

tadi meeting yang paling aku x amik port!!

huoohh!! pada jam 8.45pm tadi telah berlangsung satu meeting antara ahli kelab yang tinggi-tinggi sumenye..masalah yang membuatkan aku hangin nih..(hoh!!cam real jer..) kitorang x diberitahu TERLEBIH AWAL..means kitorang diberitahu TERLEBIH LEWAT..ayook..ape nie kakak, bagitaw la eawal sket..semoga sempat aku bersolek-solek sakan..(-,-")..
dan masalah itu berlarutan apabila aku langsung xdapat tumpu perhatian pada ape yang kami 'meetingkan'..hohh (buat ape la aku pegi..membazir jer)..tetapi pada masa yang sama, aku dan beberapa kawan sealiran songsang ini (termasuk YDP sendiri) telah membuat onar..
kami mencipta cara-cara berkomunikasi ala-ala James Bond 007..huhoo..
1.) bercakap dengan rima seperti menyanyi dan membuat wajah serius tahap gaban giler babeng!!
- malangnya, seorang dari makhluk sealiran kami telah ter'syasul' dan hampir-hampir di pelempang oleh hero macho Sang ASKOR..
- ish ish ish..aku la makhluk tersebot..(T,T")
2. seterusnya kami mencipta cara berkomunikasi menggunakan hidung..walaupun sebahagian dari ahli kami tidak dapat 'support' aktiviti songsang ini kerana control macho depan awek-awek..huho, misi berjaya..


motif asal sejak azali lagi : Mengumpat beramai-ramai tanpa mengeluarkan suara..hebatkan ajaran si James Bond 007 nie..

contoh-contoh ajaran tersebut..

p/s: sori ar geng, muka hensem yang nk kena pelempang tu xleh tayang arr..masalah sket..kang kena pelempang beramai-ramai lak..huho (+,=")

No comments:

Post a Comment

Followers