Friday, October 19, 2012

Hari ini Jumaat..

Salam Jumaat..
esok sabtu dan esok juga akan ade ujian, iaitu MTeST untuk ambilan Jan 2013..
hari ini aku bangun awal..hujan lebat sedari subuh sehingga tengah hari belum jua berhenti..
harapannya.."bangun awal untuk study!!"erghh..bangun..pegang buku..tido..bukak mata..pegang buku..erghh..menguap..tido..seterusnya..demm..
so selain 'study'..(study ke?), aku perlulah siapkan barang barang yang perlu digunakan untuk ujian tersebut misalnya pensel, pemadam, pen, pembaris, liquid paper, gam..err..perlu ke?
haha..aku pun tak pasti apa yang perlu..jadi aku fikir, hanya perlu beli barang yang basic aje..
1. pensel..
2. pemadam..
3. cukup..heee..

jadi tadi selepas solat jumaat, terus lah aku bergegas ke pasaraya Nirwana Maju di Wakaf Mempelam tu..matlamatnya..pensel..pemadam..ok, roti gardenia tuk Salwa..
sampai aje..trus ke ruangan stationery..tengok pensel jenama tah pape..balun aje..pemadam pulak, mak aii..mahal kot..ade 2 je lak tu..bantai ajer lah..oke..tetibe rasa nk pusing pusing dalam Nirwana pule..hehe

hurm, dah lame rase tak makan spegeti..sejak Dik Ar balik ke UM..ape lagi, aku pon amik la spegeti dengan sos PREGO. teringat kata kata dalam iklan, semudah 1,2,3..sos spegeti tersedia..ngan barang nak taruk dalm skali..oke..macam mane aku nak jawab kat mak nanti?

sampai ajer kt rumah, "wang beli spegeti, mane tahu kot mok nak makan..kekgi tulong la masok.."kih3, dengan slamber aku letakkan barang makanan kt dapur..terus blah masuk bilik..hehe dengan harapan esok balik aje dari ujian, dapat makan spegeti..kih3


ntah kenape aku tak rasa bersemangat untuk ujian esok hari..hmm nie ke cara aku buang masa sebab taknak study..bijak betul otak aku nie nak larang aku study..chesss!!!APTB

No comments:

Post a Comment

Followers