Powered By Blogger

Tuesday, October 23, 2012

Sudin..?

heee...tak pasti pulak kenapa aku buat post pasal ni..

Jumpa Sudin sewaktu mau keluar makan dengan Zul dan Mayoe pagi tadi..
Sudin : Wan, mari sini jap..
Aku : Menape? (apa dia?)
Sudin : wan, wak ri 5 riyal..(wan, bg 5 ringgit..)
Aku : ... (=,.=")huh?
apa lagi..
zapp...start moto terus berdesup aku lari..haha..

gambar aku buat mereng..

** untuk makluman, Sudin nie salah seorang peminta zakat yang tegar..tiap tiap hari beliau datang ke MAIDAM..dan dia kenal aku sejak aku ditugaskan untuk menguruskan bantuan zakat kategori sara hidup tahun lepas..hehe
masalahnya, beliau ni ada sedikit masalah 'dalam kepala'..paling beliau takut bila aku acah, "din, tadi nampak ade polis mari kat belakang, dia cari din kot, jap wan panggil.." mesti terus dia cuak dan nak belah..masalahnya..esok dia datang lagi..dan hari seterusnya..(T,T")

.........................................................................................

No comments:

Post a Comment

Followers