Powered By Blogger

Thursday, February 24, 2011

aww..rasa nak demam~

simptom ape yang da terkena kat aku nih..tetibe hari nie aku rase lesu sangat, perut pulak meragam..dari pagi till sekarang pon belom elok lagi nih..aduyai..

dugaanNya..bepenye mahukannye jadi asko~

chet..nyanyi pulak engko time-time cenggini..maghrib nie bai, xelok nyanyi..kalu nak azan xpe..boleh gak menghalau iblis-iblis yang bersarang kat hati mungkar nie..huho..jahatnye ayat ku..
wohh..lapau la pulak..asenye megi feveret aku masih ade kat dapo kot..bek aku selongkar..
maghrib-mghrib nie elok gak makan..
nanti malam, kedarah nasik pulak ye...keh2..mane x saket perot tu..makan banyak dol..
adoit, sok ade 'JOM HEBOH' kat taman shahbandar, kuala terengganu..haha, hmm, harapnya x jadi 'Jom Rempit' udah ler kn?..
mesti sesak giler, tapi tu aku xpasti la..harapnye seme ok jer..

No comments:

Post a Comment

Followers