Powered By Blogger

Wednesday, February 16, 2011

berita terkejut..

Kuala terengganu - 16 feb, selepas bertahun-tahun mengamalkan bermain game "mafia wars" di fesbuk, aku dilaporkan menjadi sangat garang. aku pun tidak tahu kenapa, mungkin kerana sangat mengantuk pada hari ini.
disebabkan kegarangan aku, aku telah dimarahi oleh seorang pokcik pada siang hari tadi. walaupun tidak sedih, tiba-tiba aku tergelak kerana beliau marah sekejap sangat.
dan motif aku menjadi garang bukan kerana beliau, aku menjadi garang hanyalah di dalam game mafia wars apabila seorang lelaki telah menyerang ku yang langsung tidak menyerang beliau, so..

aku memasukkan nama beliau ke dalam hitlist..memang kejam..
seterusnya, aku erompak serta menyerang beliau bertubi-tubi..berkali-kali..
mungkin beliau menyesal kerana menyerangku..
tetapi..
aku pu tidak tahu kenapa aku buat post yang merepek ini..
ini adalah chow yun fatt..beliau sangat hebat kerana misai beliau sangat panjang..aku suka..tapi mimi xsuka..

1 comment:

Followers