Sunday, February 20, 2011

inilah namenye kawan..

aku ade sorang kawan nie..namanye fariq, beliau seorang yang pelat huruf 'R'..walaupun nama beliau ade huruf 'R'..haha.. fariq ialah seorang budak yang sangat rajin. tiap-tiap hari beliau akan bersenam (rekaan semata-mata). fariq sangat obses pada seorang lelaki..keh3..(gurau je fariq)..dan juga obses pada Miri (ni real punyo)..
da cukup men-men! fullstop!!!..........................................................
ok, aku buat entry nie bagi menyokong kawan aku nie yang akan bertanding untuk MPP (Majlis Perwakilan Pelajar) bagi UiTM kampus Kota Samarahan. fariq nie nakal dan innocent giler wa cakap lu..keh3..tapi lawak la..
dy slalu serius..haha..tu tipu, dy sangat suke men2 kan orang len..
pernah suatu ketike..(nk cite ke x ek? t jatuh rating lak..keh3)..xpe lah..lepas mengundi nanti aku citerkan balik kalo korang tanye ler..kalo x..aku takot terlupe..lololo..
ok..aku sertakan gambar beliau...TRUST ME! x rugi kalau korang pilih beliau sebagai MPP..motif? motifnye adalah, beliau sangat berdedikasi dan berpemikiran kreatif..(laen dari yang laen..sangat berbeza..tapi semuanya dari hati dan otak...bukan nafsu okay?)
keh3..muke dy control giler..slalunye "giler"..tapi nie control la..adoit..macam mane budak nie boleh terpilih ek? haa..jangan pandang luaran taw..kalu korang kenal hati budi beliau, kalau korang tahu cara beliau bekerja..beliau memang pilihan yang tepat untuk menjadi pemimpin..walaupun beliau tidak gheti bercakap di khlayak ramai..(slalunye akan berakhir dengan gelak)..sebab beliau sangat gemuruh..hoho..try la kalu xcaye..kompem pensannye..lalala..
ok la..fullstop..!!
cukup kutuk-kutuk okay....................................................
fariq..tahniah..sebab tercalon jadi MPP..janji pemimpin untuk menjadi suara siswa..bukan boneka sang pengurusan..itu yang harus kau kotakan..janji pada tuhanmu..iaitu pemimpin yang adil dan saksama..penuh tanggungjawab, ikhlas berjuang demi matlamat yang satu..tidak melanggar peraturan agama dan masyarakat..
"aku sokong mung 100%!!"



ikhlas dari sahabat mung: WHERE

No comments:

Post a Comment

Followers