Powered By Blogger

Wednesday, March 31, 2010

aku mengarut yang melampaw!!

mataku merah, mungkin disebabkan diriku tidak tidur selama berhari-hari (ini imaginasi)..
hendak saja rasanya aku tidur disini. namun keadaan dan tempat yang tidak sesuai mungkin akan melahirkan maki hamun jiran padaku yang sememangnya selalu dijadikan "bahan"..
mungkin mereka menganggap diriku bahan ujikaji, atau "tikus makmal"..(uish, sebut saja 'tikus', teringatku pada abang Din Beramboi yang terkena jangkitan.harapnya beliau kembali pulih..Insyaallah..)
kembali kepada cerita kita..jiran-jiran memang selalu menjadikan diriku "bahan ejekan",mungkin perkara ini disengajakan bagi menguatkan otot-otot telingaku agar aku semakin kuat dan dapat bersabar dengan lebih tabah.
ok, situasi sekarang, aku berada di depan pintu pagar jiran kowt..bukan la!!
aku berada di toilet, dan ini merupakan perkara biasa yang berlaku..tertidur ketika menunggu untuk meng*tuutt..(cari feeling dowh..till lelap)
dan jiran-jiran?owh..kawan-kawan serumah selalunya kan menjerit-jerit dipagi hari ketika menunggu turn..
 ................................................................
hoho..apakah? aku mengarut dowh..dipagi hari, sewaktu dua rakanku menyiapkan asimen..dan yang lain hanyut dibuai mimpi..tidurlah..dan berdoa semoga dapat bangun k.
p/s: tidur kerana kepenatan..mungkin cerita ini sekadar mimpi di pagi hari..

No comments:

Post a Comment

Followers