Powered By Blogger

Saturday, March 27, 2010

nie dari Fyza..wow..top blogger 2010...layakkah aku..huhu
anyway thanx..
dan selebihnye..
jawab soalannye..
- terima kasih kt fyza dan aku kasi link dak pemurah tahap gaban..iaitu fyza..
dan yg second..hmm, sangat sukar..
kne cari 12 blogger..dan aku pilih mereka2 untuk diketengahkn..:-
1. al-basri
2. lyne nur
3. ~terataibungaindah~
4. noneyloveswhite
5. ~Layla Yuki~
6. Ain cepet
7. zaty
8. ayie
9. sarra azzam
10. Pija
11. AKU CENDERAWASIH
12. lurvematoo2

-  done..dah gtaw mereka..

5 comments:

  1. hiks..hiks..ihik... terharu saya
    terima kasih sangat-sangat, saya bungkus baik2 dulu. biar saya pikir siapa yang 12 orang tu..hehe

    ReplyDelete
  2. thanks where...
    touching i tau...
    :)

    ReplyDelete
  3. no 7 tuu..zaty mne?? i ke??? haxhax..(perasan skjp..kahkah)

    ReplyDelete

Followers