Powered By Blogger

Saturday, March 27, 2010

dua hari di kampung halaman..

aku yang baru pulang dari kampung..
haha..rase hepi bila ketemu ibu yang sudah sebulan tidak ku tatap wajahnya..
aku menghabiskn masa meneman ibu dan kakak dirumah..
adik2ku semua di sekolah..
kampungku begitu nyaman dan tenteram, maklumlah..
kampungku kurang menerima pembangunan..
bagiku ini bagus untuk membesarkan anak2..
kurang pencemaran, dan kurang terdedah..
bermakna, 2 hari juga aku tidak melayan internet..
........................................................................
hmm, tadi gadis yang xcident denganku dahulu telah mesej hp ku..
katanya jumlah harga selepas dibaiki mtosikal beliau : RM330.00..
wow..(terkejut)..
tapi, aku hanya mengiyakan..
aku membalas, ok, akan ku bayar esok..jumpa di UiTM..
memang perbelanjaan yang besar bagiku yang sedang sengkek..
tetapi dah memang menjadi tanggungjawabku..kerana aku yang menyebabkan beliau kemalangan..
sekali sekala, harus mengalah..
.......................................................................
'kawan perempuanku' kurang bersuara kebelakangan ini..
hmm, mungkinkah dirinya datang bulan dan kurang bercakap..?
hmm,fikirku..
aku harap dirinya bersuara semula..dan pulih seperti biasa..
sangat diriku rindu padanya..
.......................................................................
pulang ke kampung, bermakna 2 hari tidak ku sentuh buku2..
test-test yang banyak pada minggu ini..
aku akan ulangkaji pada malam ini..
insyaallah..
.......................................................................

2 comments:

  1. perh! mahal tue, bek ko mintak slip, takut tipoo je.

    ReplyDelete
  2. tu lah pasal..
    xpe aku try k..
    kawan2 aku pown cakap cam2..
    thanx..

    ReplyDelete

Followers