Powered By Blogger

Monday, March 15, 2010

aku yang kembali..

hoho..aku balik pada kehidupan asal..sebuah bilik bersepah, leptop, dan diri yang x terurus..
kelas..serta baju kemeja dan seluar slack..
maksudku aku kembali ke dungun lah..
tempat belajar 'jejaka-jejaka' terpilih..hmm, 'ter'pilih..
iaitu UiTM Dungun..yang ku sayang, bersama pelajar2 bermuka masam (kerana cuaca panas terik)
aku sampai ke dungun pada pukul 3.54 pg td..
baru nie aku ke kuala pilah, di negeri 9..duk di juasseh kt sana..
bes gak..
(sbb ad awek..haha)
aku knal ngan dak kecik..nama ecad..
hmm, GP..
tp aku rindu ecad..maybe sbb dy slalu nk duk kt atas riba aku kowt..
aku ke kuala pilah kerana diajak oleh 'gurfren ku'..hehe bersama dua kawan beliau..
kami sangat 'pendiam'..huhu..
sebab slalu tataw nk cakap ape..
soalnye, dialek mereka langsung berlaenan dari bahasa yang ku pernah tuturkn..
hebatnye malaysia..
setiap negeri ada dialek yang tersendiri..haha..
haha..dan aku teringat hp aku yang belum dapat dicharge..
waaa..di juasseh ari tu aku x guna sangat hp..sbb awek da ad kt seblah..
n selaen dari awekku, hanya kakakku yang akan hubungiku..
k lah..
aku kne wat asiment jap..tata..

No comments:

Post a Comment

Followers