Monday, March 1, 2010

xde air..

hari nie panas..
aku bangun tidur awal..dlm kul 6.47pg..ok la tu kn bg org yang tidur pada pukul 5.20 pg..
tengok kawan2 bergelimpangan di dlm bilikku @ library rumah..
rase kepale sangat berat..
bile aku pergi ke tandas untuk 'qadha'..
'qadha' hajat yang lepas..aku terkilan bile ku sedari dungun tidak ber'air' pagi nie..
serta merta terbantut..
aku segera pergi ke bilik..
terus ambil bantal..dan..
hmm,..
terbangun lagi..7.50pg..
alamak..aku terlepas subuh..
n sumer kawan2ku pun mengalami nasib yg sama..
aku memegang satu rahsia hari nie..
satu rahsia yang sangat sukar untuk ku ceritakan pada semua..
.............................................
hari nie dungun tidak ber'air'..
aku x mandi la pg td..
tp asenye bukan kitorg jer kowt..
ad sbnarnye dak len yg x mandi..
haha..
waaa..terseksa giler rase..
da la ngantuk yang amat..x mandi lak..
pendek kate, aku g klas ari nie macam x siap la..haha
pas alek klas lam kul 12 tgh hari, baru la ley mandi..
huu..
panas tol ari nie..
panas yang amat..mang itam la kowt kalu duk berjermur shari kt cnie..
huhu..
nk study la lak malam nie til pagi lagi..

4 comments:

  1. eee... tak mandi....~~da la musim panas...~~

    ReplyDelete
  2. xmndi??
    haha

    ape rse g kelas xmndi??
    selesa kah??
    hehehe

    ReplyDelete
  3. sob3..
    waaa..ase cam sume bende kite wat tyme tu xkne taw..n ase cam sume org tgk kt kite yg berkeadaan 'pelik'..
    huu..
    cam nie kot..T,T"

    ReplyDelete

Followers