Powered By Blogger

Monday, March 22, 2010

ini name nye kne TAG..lagi..

hari nie..aku di'TAG'..oley cik Fyza..
walau dalam keadaan panas membara..
kerana dungun yang memang panas..fuh...pok cik rumah sewa..pasang la 'eirkond'..
tanpa segan silu..
aku jawab k...
.
.

1- siapakah diri anda dirumah?

- aku anak mak. sbb rapat dgn mak. aku suka tidur siang dan di malam hari aku x tidur sangat..(biasalah, superhero..mesti berjaga malam)

2- siapakah diri anda dsamping rakan?

-aku seorang yang selalu menghadapi masalah.lalu selalu dinasihati kawan-kawan. juga aku selalu dibuli.(haha..superhero x kasi dunia tahu diri dy superhero, so layan jer walaupon dibuli..hampeh)

3- 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai

a) nk settlekn hutang..PTPTpuuu..

b) nk lesen..sume..bia senang skit idop..hak3..

c) nk beli umah 3 bijik..1 ntuk mak..1 ntuk aku..n lagi 1 reserve ntuk 'bakal' pak mertua..nyahaha

d) nk kawen ngan mimi(awek aku..hehe)

e) nk beli meja ping pong..haha

4- Siapakah nama pasangan anda?

Laila Syamimi bt Zulkipli..(awek jer..lom kawen lagi)=P

5- Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda?

a) awek saya comey..bila dy senyum..sy jadi hepi..=) suke tgk dy..sbb t dy blushing n then gelak-gelak manje n angkat penumbuk kt sy=P

b) dy suka majuk..tapi senang pulak nk sejuk..lam 10 minit..ok la dy..hehe, pandai lak pujuk kalu org majuk..ish..susah btul nk majuk lame-lame ngan dy..haha

c) caring kt aku..(sbb aku slalu wat masalah..n dy slalu nasihatkn..)

d) dy garang..tapi aku suka..sbb dalam garang, dy sangat lembut..dan bile dy wat manje..(aku cair dowh..)

e) family dy baik..dan garang..haha

6- Bila tarikh anda couple?

-tahun lepas..yang tarikh kapel sy kurang pasti..tapi 1st tyme kitorang bercakap(bergado)..n also 1st tyme dy cal org..27 june 2009..hehe

7- Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

dalam pahit..ada manisnya..x pahit kowt..blom jumpe..=P

8-Lagu tema cinta anda?

Waliband:- Baik-baik sayang

9- Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?

nk mimi jadi rajin sket..hehe, slalu sangat ponteng klas..ish..xbek taw!!

10- Tag 10 rakan anda yang lain.

No comments:

Post a Comment

Followers