Powered By Blogger

Sunday, March 28, 2010

pabila meraban si manusia mengantuk..

ok, hari ini 29/march/2010..aku ada test pada pukul 2.05 petang nanti..
so malam td kitorang wat study group..
hope sume dapat diingati dengan baik..
................................................
pagi, bangun tidur..aku solat subuh..
berjaga, dengan harapan untuk ke kelas..
tiba-tiba ku sedari..
'ada air-air yang turun dari langit'..adakah shower 'besar' di 'switch on' kn?
lalu pagi ku menjadi sangat sejuk..sejuk sehingga mataku hampir tertutup..fuhh..
kawan serumahku bangun..
hendak solatkah?fikirku..
atau mungkin..
beliau mencari 'suis' bagi menutup 'aircond besar' yang menyejukkan pagi kami..haha
xpayah cari..
bukan dalam kuasa kita..
...........................................
uwh..lapar perut dan mata mengantuk..
pabila perut lapar..kenapa mulut yang harus makan?
pabila mata mengantuk...
kenapa aku yang kena tidur?
hohoho..
adakah kena mengena dengan aku?iya lah..
aku bercerita tentang perutku dan mataku..
manusia bertindak mengikut aturan..
fikirkan lah..
Allahuakbar..
....................................

ini bukan perut yang aku idamkan..harapnya diriku bukan 'ditakdirkan' untuk perut yang sebegini..haha

No comments:

Post a Comment

Followers