Powered By Blogger

Wednesday, May 4, 2011

banyak nye sepam..

hari nie bukak fesbuk..nah ko..
berlambak sepam, yang ni cakap osama meninggal..sebelah cakap osama meninggal..sebelah lagi pon cakap meninggal  jugak..eii..sepam-sepam..saket hati betul..budak2 nie bukan budak kecik..aiseyh..terpedaye juge dengan sepam tu..
las-las ngan kite skali terlibat dalam proses mendelete sepam nih..

before sepam pasal osama..sepam pasal stalker slalu keluar, yang nie banyak kua dekat facebook chat tu..baru nk ngechat ngan awek kite..tetibe..nah ko.."ko nak cek stolker? tekan nih..*link*"..ni aku nye transelate la..
yang ni..ngan aku2 skali bengap..sebab tetibe je kan..ade yang bagi salam.."samekom"..nah..*link*.."aku dah nampak stolker aku"..aku pon tersengaje tekan weyh..amik..trot..trot..trottt..belambak sepam aku kongsi ngan kawan2 len pulak..

mase mohon maap ler pulak ramai2 kan..ade2 je sepam2 nih..sape yang setart woih?..

udah2 ler tu..aku da penat mendelete..
bukan pujian yg engko dapat..caci maki berjuta juta umat manusia kat muka bumi nie pon ko dapat..amik ko..

No comments:

Post a Comment

Followers