Powered By Blogger

Tuesday, May 17, 2011

selamat hari guru..

korang mesti banyak kenagan mase skolah dulu kan? ade sape-sape sini budak asrama?haha..ni wa nk kongsi sket cite wa yang bergelar budak asrama ni kan..
budak asrama memang suke tido dalam kelas..feveret la tu..wahaha..aku xcite sal korang, aku cite sal aku..ish..so jangan ade sesape nk terase lah..yang terase bia aku sorang je taw!!
tiap2 pagi..masuk kelas yang sejuk..kn..uish, sejuknye..sedap tido ni..dalam hatiku terdetik..ape lagi, aku pon tarik kerusi, letak beg kt tepi..landingkn lengan kt atas meja..nah ko..tido lah...wahaha..feeling je..tup3 dah kul 7.30 pagi..alamak..cikgu masuk..aku nk bangun dah ni..tetibe..alamak, dahi dah jadi merah la pulak..sebab tido kt lengan..aku pon wat derk je..cover..wat2 macam tido..
dalam hati dup dap dup dap..takot cikgu datang kt meja aku, minggu nie dah 4 kali dy kejut aku tido..
hoho..cukupkan syarat..bia lah jadi kali ke 5..full satu minggu..
tetibe kan, dy cakap pulak kt depan.."hazwan mane? tido lagi?", hmm..mengeluh cikgu sebab aku sorang..aduyai..dahi, apsal la ko merah..
"hazwan ni, kne didik bia dy xtido..kalau xtido dlm kelas, mesti dy jd budak pandai" tu la kate cikgu aku mase aku form 5..aku pon berazam dalam hati.."lepas nie aku mesti ubah!"..
tapi..
harammm..pas abeh UiTM pon aku still tido lam kelas..wahaha..so aku pon xtercalon la budak pandai..
sori ye cikgu..sy memang susah nk buang tebiat ni..kat UiTM nie laen sket citenye..lecturer xkejut sangat lah, dorang relek sket mengaja..so bes la sket tido..bangun je..alamak..da abes klas pulak..
ade satu kelas tu, sebab aku suke sangat tido..sampai aku kne repeat subjek tu..wahaha..
lepas tu aku tobat xmo repeat paper lagi dah..so xde la repeat paper da pastu..
mase masuk islamic banking..aku pegi kelas dengan si yaakob..yakob garang..aku xberjaye ponteng kelas..dah macam-macam care aku buat..sebab aku nk tido..tapi yakob slalu je ugut.."where, bangunn..aku tggu mu kt pintu..cepat!"..
aku pon terpakse lah pegi kelas dan tido d kelas je..wahaha

No comments:

Post a Comment

Followers