Sunday, May 29, 2011

banyak pulak bertembung..

semalam jumpa abg azlan..
kelmarin jumpa mat din..
baru-baru nie jumpa safwan..
alamak..lupe pulak nk bagitao dorang yang Mr Joe (En. Azizul Azhan) kim salam kat dorang sume..
adoyai..bukan senang nak bertembung lagi neh..
nie satu lagi..classmate kitorang kak Aya nak kawen dah..
tapi kat kuale beram..susah ler, saye dop kenal jalam...jaoh ler pulak maw merantao..sori ye kak Aya, kalu saye xdapat hadir..xbertembung la ngan kekawan cenggitu..huuu
biase lah, lepas abes belajar jer..banyak pulak aktiviti yang x sehaluan..aku disini..kau disane..
aku cuti ari nie.. ko cuti esoknye..
jadi susah nak jumpe..
tapi, pertemuan dan perpisahan tu di tangan Allah..kite sebagai umat Islam..kene ingat ye..
ari nie jumpe..esok xsemestinye dapat jumpe dah..
kalu selalu jumpe..banyak pulak yang nak digaduhkan nye..wahaha
kalu jauh..rindu dan kenangan selalu buat kite tersenyum..
semoga dapatlah selalu jumpe ngan korang semua lagi..InsyaAllah~

2 comments:

  1. hazwan, bila nak kahwin???

    waalaikumussalam kat En.Jo kiter :)

    perkawinan yaakob...eh silap, perkahwinan rohaya kat kuala berang dungun :) bkn di kelantan...

    ya,smalam jmpa, besok belm tentu atau masa depan,
    nanti masing2 dah berjaya, jgn lupe diri, jgn buat x ingat kenangn dgn kawan2 :)

    ReplyDelete
  2. owh..kuale beram ke?sori deh..ambe dok gi staram..

    ReplyDelete

Followers