Powered By Blogger

Saturday, May 7, 2011

kami bukan lipas..kami makhluk perosak..

team makhluk perosak..aku teringat lagi waktu zaman persekolahan, kepalanya mestilah safiuddin..ataupun pipi..hehe, kami bukan kumpulan budak nakal yang melakukan gangsterisme ataupun kerosakan dimuka bumi..
tapi kami budak-budak yang agak nakal lah..
kelmarin aku bukak fb..tetibe terasa mahu mencari kenalan-kenalan waktu persekolahan..aku aku pon try la search..jumpe lah ezmee azuan..mase skola dulu kami panggil dy bedek..bedek nie bes sebab suke bwat lawak..aku nie sekadar tukang gelak jer..
dulu aku masih ingat, dorang banyak bwat projek..projek nk jadi laki tough lar..projek panjat pagar..projek makan nasik ngan garam la..sob..sob..macam2 la..tapi aku lupe banyak..hehe
mase projek nk jadi tough..pipi ngan azmie mok yang kepale..dorang nak raih sokongan so dorang rekrut budak-budak tingkatan bawah tuk ikot dorang..
wahaha..aku xterlibat ye..so, dorang start la, mule ngan jogging..lepas 2 makan pon jaga-jaga..bersenam..tahan 3 -4 minggu..sume da xlarat..haha..tapi bes..team makhluk perosak slalu bantu orang lain..kalu ade yg lapa malam2..ahli team nie sanggup keluar tuk bli makanan tuk budak yang lapa tu..bagus kan?
hehe..kami suka brcakap mengarot..cerita pasal hantu..main karom tengah malam..study sesame..tolong cikgu..raging budak..uish..tapi raging pon bukan teruk2 la..kami xpukul dorang, cuma dalam konteks mengajar..so, dorang lebih jadi hormat pada yang lebih tua..
aduyai..berape bnyak aktiviti..apsal aku boleh lupe ar? banyak telan semut ke aku nih..

No comments:

Post a Comment

Followers