Powered By Blogger

Monday, May 16, 2011

graduation~

owh, bile lah aku nak graduation day nie..
haha..itu yang terlintas di kepalaku apabila melihat gambar-gambar seniorku Ku Fairus di Facebook..al maklum lah, aku kan lebih junior daripada beliau, dah tentu lah aku grad sedikit lambat..akaka..
hari ahad baru nie adalah farewell tuk sahabatku AMRE BAYASE atau Amri of the Bukit Bayas..Tahniah kepada beliau kerana sudah selesai praktikal beliau selama satu semester di bahagian Agihan Zakat Maidam Terengganu..
sebulan sebelum itu, Farewell untuk Kak Nora, juga Praktikal Trainee di Bahagian Agihan Zakat. Mereka berdua adalah dibawah kelolaan Tn Hj Yaacob bin Abdullah.
inilah gambar mereka, yang di depan tu, itulah Ustaz Yaacob..wahaha..muka garang, tapi hati baik dowh..
aku kawan dengan amri aje kot di Maidam tu, so sekarang aku nie susah lar sket..'anak-anak' baru ustaz Yaakob pon ade, tapi susah sket nak masuk..wahaha..sebab dorang kurang cakap..=)
hari ahad baru nie, kami sempat meraikan hari terakhir amri di Mayang Heritage sebelah Mydin mall tu, kak huda belanja air..thanx ye kakak..
biase lah aku mencapub kan..wahaha..cepat! cepat!..amik kami kerja!! kami dah jadi penganggur..


p/s: lagi 2 hari aku akan selesai praktikal..selamat tinggal MAIDAM..banyak pengalaman dan skill baru yang au pelajari..kage bunshin no jutsu~~

No comments:

Post a Comment

Followers